Västra Svealands Konståkningsförbund

Breddsammandrag, miniconvention och årsmöte 18-19 maj

Placeholder

Nu är det inte långt kvar till VSKFS breddsammandrag, miniconvention och årsmöte i Löfbergs Arena Karlstad 18-19 maj! Vi har fått ett fantastiskt gensvar, med över 100 anmälda åkare.

Disktriktets tävlingsåkare kommer att ha två spännande och roliga dagar både på isen och utanför isen den 18-19 maj tillsammans med flera av distriktets främsta tänare.

Söndagen den 19 maj har vi även ett mini-convention och årsmöte för styreleser, funktionärer, föräldrar och alla andra som behandlar Konståkningsförbundets strategi 2026. Caroline och Maria från förbundstyrelsen kommer att gästa oss för att berätta om Strategi 2026 och hålla i en workshop. Därefter har vi årsmöte.

Kika gärna igenom informationen på förundets webplats om Strategi 2026 före vårt mini-convention. På den här sidan har förbundet samlat vision, verksamhetsidé och värdegrund, fokusområden samt en Powerpoint-presentation, en kort film och samtalsunderlag Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. om Strategi 2026.

Vi ser fram mot en spännande helg med tävlingsåkare, styrelsemedlemmar och alla andra konståkningsintresserade i distriktet!

Publicerad: 2019-05-10

Senast uppdaterad: 2019-05-10